Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 16, 2009

Perempuan as driver!

Kebanyakan perempuan kalao jadi pemandu memang menyusahkan orang orang macam gua!

Gua paling pantang kalao pompuan pandu kereta - kebanyakan perempuan. Bapak ah! Kekadang tuh lembab mengalahkan unta!

Kekadang tuh memandu syok sendiri. Tak peduli kenderaan kanan kiri, depan belakang. Kalau nak menyimpang tuh, masuk je. Takdalah bersignal! Membazer je kilang kereta pasang signal. Lain kali demand sket kalao nak beli kereta, mintak kereta tanpa signal kalao tak pandai guna signal.

Gua sendiri pernah kemalangan dengan sebuah kereta yang dipandu oleh seorang POMPUAN! Memandu sesedap rasa. Ingat jalan tuh beliao sorang bayar cukai!


Hari nih paling buat gua sebal dengan minah yang memandu sebuah myVi colour Medallion Grey tapi macam ungu. Nak berhenti tunggu member pon agak-agaklah. Dah nampak gua nak parked masuk garaj gua, eh buleh plak beliao dengan sengaja melepak depan garaj gua. Ewah..ewah...

Sekadar hiasan: Nih la model/warna kereta yang dipandu si minah mangkok tuh.

Dengan susah payah gua parked kereta gua. Bila gua dah parked, pandai pulak dia terus blah. Gua tengok takda sapa pun yang beliao angkot! Ah, sialan lu minah! Menyusahkan gua je.

Gua harap pompuan pompuan yang bergelar pemandu, lu orang prihatin la sket keliling lu orang. Jangan susahkan orang lain!



ayat|tambah: kebanyakan kemalangan kecil melibatkan pompuan sebagai pemandu/penunggang!

0 ketidak-puasan-hati: