Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, May 15, 2009

Gua FIKIR gua dah bersedia

MUNGKIN...


mungkin gua dah bersedia. Bersedia untuk apa?


Untuk peningkatan kerjaya gua. Gua rasa gua dah nekad nak meningkatkan kerjaya gua walaupun PM baru mengumumkan tentang perlantikan kakitangan awam seramai lebih 170ribu orang.


Antara syaratnya ialah, gua perlu berkhidmat selama 15 tahun atau lebih untuk dipertimbangkan untuk dinaikkan pangkat! Pergh...lama betol! Tak buleh jadi, gua kena gak meningkatkan kerjaya gua sementara masih ada peluang. Gua sedang berusaha nih.


Kenapa gua kata gua dah bersedia?


Sebab gua baru lepas berjaya meng'edit' background blog gua. Gua rasa programming skill gua dah kembali. Jadi, gua dengan itu mengumumkan kenekadan gua untuk meningkatkan kerjaya gua.


Borang gua dah isi, siap dah print. Tinggal nak sediakan dokumen-dokumen tambahan dengan tandatangan ketua unit gua. Gua rasa, minggu depan dah buleh setel.


Doakan keberhasilan peningkatan kerjaya gua.


Bila gua dah meningkatkan kerjaya, barulah buleh tambah lagi hutang! Sebab gaji pon dah naik..
harharhar...



ayat|tambah: lepas meningkatkan kerjaya, gua kena cari 'isi rumah' gua. Barulah semangat bekerja.. anyone???

0 ketidak-puasan-hati: