Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, May 17, 2009

Member lupa member?

Kamu kamu ada member? Baek? Sekadar atas angin? Oh...kamu memang punya member. Tak tahu la kalao kamu nih seekor kera sumbang yang tak punya member.


Gua pun ada member. Member member gua boleh dikatakan ramai. Taklah seramai kera di hutan. Tapi ramai gak la.

Member baek? Ada gak. Ramai gak. Yang sangat baek? Pun ada gak. Tapi gua tak lah tahu kalau gua di'award'kan sebagai member yang baek kepada mereka. Kali ni gua nak bercerita tentang member baek kepada member gua yang juga merupakan member gua.

Lu orang ada awek? Sori, gua takda. Tapi bukan pasal awek yang gua nak cerita. Bila lu orang ada awek, lu orang ada member? Mestilah ada. Tapi gua heran dengan member gua sorang. Memang ada awek. Memang ada member. Tapi kerana awek, terus lupa member.


Gua nak tanya lu orang, even lu orang jawab dalam hati. Siapa yang lu orang kenal dulu? Member lu orang ke awek lu orang? Berapa lama lu orang kenal awek lu orang berbanding member? Mestilah lu orang kenal member dulu sebelum awek kan?

Gua rasa pelik dengan member kepada member gua yang gua akan bahasakan sebagai Sepol (bukan nama sebenar).

Memang ada awek. Tapi lupa member. Dari cerita khabar angin yang bertiup menyelinap halwa telinga gua, gua dengar beliao sejak ada awek sungguh lupa kepada member. Nak ajak melepak sekali sekala pon susah. Macam macam alasannya. Bapak ah! Lu sangat kuang ajor la. Sungguh tak kenang jasa member member masa lu susah!

Dari khabar angin tersebut gak gua dengar, masa dan duit si Sepol nih banyak dihabiskan pada aweknya. Member member? Takda plak lu habeskan duit lu pada member kan? Tapi member lu gak yang selalu nak tolong lu. Awek lu? Bila lu putus dengan awek lu, sanggup kejar sampai dapat. Lu nih GILA TALAK ke hapa? Kalao orang dah tak nak tuh, biorlah. Bukan dia sorang je awek kat Malaysia nih.

Si Sepol nih, perangainya sampai dah buat member member baek dia sangat bengang dengan dia. Gua rasa buleh sampai putus sahabat nih.


Kepada Sepol (bukan nama sebenar), kalao lu baca blog gua nih. Lu tolong sedar sket. Member member lu nih gak yang akan tolong lu bila lu susah nanti. Awek lu bila dah habes kebas duit lu, blah macam tuh je cari balak lebih hensem daripada lu dan lagi banyak duit lagi. Lu siap sanggup buat loan RM30k, untuk apa? Nak kawen? Gua tunggu dari tahun ke tahun, takda plak sampai kad jemputan lu.


Harap lu berubah la. Member member gak yang setia dengan lu. Tanpa awek, konpem lu buleh hidop. Tapi tanpa member? Mati katak lah lu nanti.

Hoh...




ayat|tambah: alasan lu sungguh banyak sampai lu kekadang dah takda idea nak bagi alasan lagi. Berubahlah....

2 ketidak-puasan-hati:

akuxbiadab said...

sepol...sape siak...cam familiar...hahaha

AkuSiMisteri said...

lu kena paham...Sepol (bukan nama sebenar) sbb nama sebenar ialah Saiful..haha