Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, May 21, 2009

Logik



Logik betol..tak payah susah susah nak beli tilam spring memahal. Lu orang cuma perlu ganti kaki katil dengan spring je..pun berenjut gak tengah ehem..ehem..





Pon logik..memudahkan kerja encik/cik pelayan di kedai makan. tak payah nak tuang air kat gelas berulang kali..sekali tuang buleh dapat dua gelas, kan ke mudah dan menjimatkan masa?








mudah dan gerenti gelas takkan terlucut dari tangan. taklah gelas tuh pecah. nak pegang gelas pon tanpa was was...


mudah juga. turun je tangga terus bukak dan amek segala macam jenis kasut/selipar/sepatu yang nak disarung..








yang nih gua betol betol suka. kalao ada jual kat johor, gua pasti akan beli. tapi amek risiko gak, berani mati tayang kat awek2 betapa besar diameter pinggang korang.








sangat sesuai untuk keromantisan pasangan lelaki+wanita, bukan lelaki+lelaki atau wanita+wanita...





nih pon ok gak...ciptaan yang memudahkan. senang, satu perkakas je dah buleh kenyang. nak basuh pon mudah dan cepat, basuh satu perkakas je..


Huh, memang macho la kalao kecik kecik dah ada bulu dada..















ayat|tambah: gua memang nak sauk semua benda nih kalao ada betul betul jual kat johor..


credit to: evo8_mantol86@yahoo.com

2 ketidak-puasan-hati:

chEMPAKA said...

cute sgt......mana u dpt pic2 tue...

AkuSiMisteri said...

uh...
itu datang from one of member...ada credit pd beliao...