Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, May 21, 2009

Bujang

Ish...


Setat bulan 5 tuari sampai tengah bulan 6 nih, gua dapat banyak jemputan kawen. Alahai...


Semak kepala hanggok gua. Nak pegi kenduri? Alamak..terasa sangatlah malas nak pegi sorang sorang. Almaklomlah, gua nih bujang. Member member sekeje lain suma dah kawen dan bakal berkawen. Gua? Semak betol...macam mana nak pegi? Pegi sorang sorang..aish..memang tak buleh blah lah kalao pegi sorang sorang, makan sorang sorang.


Macam mana nih? Naseb badan..nak ajak member member, suma pura pura sibuk, padahal takplak gua tengok ekonomi negara nih menjulang naik..sibuk ngalahkan menteri kewangan..huish...gua kena cari someone nih, kena ajak pegi kenduri..banyak tempat dan jaoh jaoh plak tuh...kalao pegi sorang sorang, kena drive sorang sorang..isk..


Kepada yang nak ikot gua pegi kenduri, silalah sms gua. Gua sedia jempot lu orang depan rumah. Janji lu orang temankan gua. Gua bengang datang sorang sorang..tak datang karang, majlis gua akan datang takda plak orang nak datang nanti..semak..semak..



ayat|tambah: gua masih bujang, bukan bujang lapok atau bujang tua, tapi gua bujang tak laku..huh..nama gua pun bukanlah encik Bujang...

0 ketidak-puasan-hati: