Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, May 20, 2009

Dilema lagi

Gua dalam dilema lagi. Nak pegi ke tak? Gua dapat surat nih pun dah lambat.


Temuduga minggu depan?? Besoknya plak gua ada exam..macam mana nih? Kena istikharah nih...



ayat|tambah: sorang awek member gua mintak putus dgn member gua sbb dapat ilham lepas istikharah...pergh... tak buleh blah...amal ibadat kamu sempurna ke?




2 ketidak-puasan-hati:

macha_sezs said...

uhuhh..
berat ni bhaii..

lalala~

penulis.tidak.bernama said...

tak la...kertas tuh berapa miligram je..