Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, May 3, 2009

Edisi Tensen: Nasib baik tak kena maki

Hari nih gua betol betol tensen. Internet connection gua asyik intermittent je. Haram jadah betol. Gua baru pikir nak calling operator ISP yang terbabit untuk memaki beliao pada hari esok.

Gua dah pikir dah ayat ayat maut gua untuk digunapakai memaki mereka mereka yang bertanggungjawab. Tapi, nasib baik! Tadi lepas maghrib, gua terasa nak mengetest modem gua. Dan ternyata, nasib baik gua tak memaki mereka mereka.

Masalah dah berjaya gua kenalpasti! Cable is the PROBLEM!!! Siot betol. Selama nih gua ingat ISP yang bermasalah sebab cuba mensabotaj kehidupan internet gua. Ah, dah jadi satu kerja plak besok nak cari kabel telepon. Panjang tak hingat plak, gua rasa ada dalam 10 meter.

Siot betol.

0 ketidak-puasan-hati: