Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, May 3, 2009

Terkenang masa dulu

Masa gua sibuk belek belek kotak yang menyimpan khazanah gua semasa gua bergelar seorang student untuk mencari balek nota nota gua, gua telah terjumpa dengan dua helai hasil karya gua yang tak seberapa semasa gua student dulu.

Teringat balek masa student dulu. Duduk menyewa dengan kengkawan, sekarang masing masing dah bawak haluan sendiri. Hoh, malas lah gua nak celoteh panjang..lu orang kasi baca la karya 'agung' gua nih.


Antara karya karya gua yang masih gua simpan. Tetiba je terjumpa balek..



Nih pamplet untuk pertandingan peringkat akhir Projek gua. Untuk rekod, projek akhir gua adalah Animasi dan gua berjaya dapat tempat ke-3


notakaki: terkenang masa dulu..kalau buleh Back to future, gua akan pilih zaman masa gua study


0 ketidak-puasan-hati: