Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, May 20, 2009

Bank 'bulan 5' macam S**L!

Gua memang bengang tahap gaban dengan satu bank nih.


Gua rugi RM200 sebab ATM bank nih macam S*AL! Gua rasa, baek lu orang hati hati dengan bank nih. Macam B*BI!


31hb Mac tuari, gua ada lah nak keluarkan duit gua yang dalam akaun A*Bank guna ATM si Bank 'bulan 5' nih. Gua bajet nak keluar RM200, tp haram! Satu sen pun tak keluar! So, gua ingat ATM tuh rosak ke, jahanam ke. Gua rilek je.


Lama gak, baru gua sedar duit gua RM200 tuh lesap dari akaun gua. Tuh pun sebab gua check via onlineBanking. Macam S*AL! Gua pun mendapatkan nasihat daripada kakak gua supaya buat report sebab beliao pon bekerja dengan A*Bank. Gua pun buatlah report, tapi lambat sket la sebab minggu tuh gua busy giler.


Bila gua dah buat report, gua tunggu sampai hari ini, dah sebulan lebih, still tak setel lagi. Gua bengang betol. Gua pun mintak tolong kakak gua follow up kes gua. Lu orang nak tao apa kata si
Bank 'bulan 5'? Diorang kata duit tuh dah keluar, dan gua dah sebat duit tuh!


Bapak la! Gua punya tahap nak maki sungguh tinggi siot! Gua macam nak bakar je semua cawangan
Bank 'bulan 5' kat Malaysia nih.


Dalam sejarah, gua memang tau ATM bank nih memang mcm S*AL! Tapi gua takda pilihan, dah tuh je ATM terdekat dengan tempat kerja gua. Kebetulan time gua keluar duit tuh gua kena standby, so, gua tak bulehlah nak gerak jauh.


Ah, lu memang S*AL lah
Bank 'bulan 5'! Kalau gua tak dapat balek RM200 gua, lu siap lah. Gua akan boikot lu, gua akan hasut semua orang. Gua akan buat surat layang. Biar lu bankrupt!


Kepada lu orang yang ada akaun
Bank 'bulan 5' nih, gua harap lu berhati hati. Walaupun RM200 gua tuh tak besar macam RM200k, tapi tuh duit gak. Dapat gak kalao nak pegi joli kat PD awal bulan depan. Dalam sejarah, memang banyak gua dengar komplen orang ramai pasal servis ATM bank nih!

Logo bank bangsat!


ayat|tambah: memang gua takkan bukak akaun kat kampeni lu lagi. S*AL!!!



0 ketidak-puasan-hati: