Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 30, 2009

Cuti Sekolah... Cuti Kawen..

Yah...


Musim cuti sekolah dah bermula..


Dan bermula jugak kenduri kawen.. berderet deret member member gua kawen.. aduss.. gua bila lagi?? Mak, cepat sket merisik.. dah tak tahan nih.. haha..


Besok... ada jemputan gak.. member sekerja kawen.. kat Segamat.. ah.. malas nak gerak.. bukan apa, gerak kenduri kawen sorang-sorang memang tak masyuk.. gua pon malas nak drive sorang-sorang.. mengantuk dibuatnya.. kalao gua dah mengantuk time driving, mula gua jadi orang giler.. melalak sorang-sorang sambil kuat kuat dalam keta.. hah.. orang tengok pon seriao..


Minggu depan.. berderet.. Sabtu dengan Ahad.. cikgu gua masa kat sekolah teknik kawen.. member sekerja pon kawen.. aduss.. taon nih ramai betol member sekerja yang tamatkan zaman solo memasing.. gua rasa kat CICT nun ada la kurang 10 orang yang masih bujang.. termasuklah gua..


Hush.. cuti sekolah, cuti kawen.. taon depan cuti bersalin.. hahaha...


Selamat.. selamat pada semua yang kawen.. SELAMAT PENGANTIN BARU gua ucapkan kepada Sarimah Nor Binti Miskam, Cikgu Zaki Bin Abd Aziz dan Shahril Bin Kabib.. Taon depan memasing cuti bersalin yer...



ayat|tambah: bulan 6 nih gua kursus kawen...gua ingat gua nak kawen dengan Yuna la.. cik Yuna, jom kawen.. I belanja..

0 ketidak-puasan-hati: