Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 30, 2009

Jom Heboh... Jom... Jom..

Ohh...weekend nih Jom Heboh kat Danga Bay...


Hah..dalam sejarah karnival nih, gua cuma datang sekali je.. hah..not even more..


Kejadahnya...gua tak suka event yang ramai-ramai, sesak-sesak macam perihal karnival nih..


Berebut orang pergi...


Gua heran.. betol kata orang..orang kata lah...bukan gua kata...


Bab majlis-majlis cenggini, rajin betol...berpusu-pusu yang datang.. makcik-makcik, pakcik-pakcik yang saket-saket pon sanggup berkerusi roda datang...


Cuba kalao majlis macam Forum Perdana Hal Ehwal Islam ke, ceramah Islam ke...huh, baru melecet siket kat siku, dah buat excused tak buleh attend..


Kejadahnya... bawak bawak la sedar makcik, pakcik..


Satu hal kalau ada event cenggini kat Johor, satu yang buat gua paling menyampah dengan kehadiran Singaporean - sorry to say..and sorry to all my singaporean ex-students..


Serius..gua rasa dah macam gua kat negara diorang je... atas jalan raya berlambak kenderaan dari Singapore.. bawak macam pelesit.. cilok sana, cilok sini... kalao follow belakang kereta yang slow sket, siap dim-dim lampu.. nak suruh ke tepi..


Halo kawan, sedar siket... lu kat tempat orang.. mostly yang buat perangai cenggini si mangkok Singaporean bangsa cina.. kalao melayu Singapore tuh, kira sopan gak.. cuma populasi masuk ke Malaysia especially Johor sangat ramai.. sampaikan kadang-kadang orang Johor sendiri tak macam kat negeri sendiri... Isk...


Apa apa pun, gua cuma sekali je ziarah Jom Heboh.. about 2 years ago.. tuh pon sebab member baek gua masa gua belajar dulu ajak gua jejalan.. kalao tak, gua lebih rela dok rumah sambel tengok Power Rangers kat TV2.. haha...


Lu orang kenal nih sapa? Hah, nih lah hero Malaya satu ketika dulu.. Rosyam Nor.. gambar nih gua rakam 2 tahun lepas masa gua mula-mula sampai nak masuk tapak karnival.. Rosyam nih dah nak blah masa nih... kerumun orang datang kat dia.. Cuba kalao mufti-mufti yang datang... menjaoh je semua.. macam harem... - gua tak kerumun pun, cuma time gua nak masuk, dia keluar...selisih je.. gambar nih pon sebab member acu pisau kat leher gua suruh gua snap.. gua tak rela...

0 ketidak-puasan-hati: