Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 23, 2009

Budak baek~


Ini budak selalu buat gua rasa malas nak pegi kerja.

Ini budak punca gua nak balek kerja awal.

Ini budak...huh, baek yang amat!

Ini budak gua geram je bila pagi-pagi lagi dah gerak gua bangkit tidow siap by-pass gua dengan towel gua.

Ini budak suka cubit gua.

Ini budak suka jalan-jalan.

Ini budak...eee...geramnya gua...mana lu? Apsal tak datang ini hari? Geram tao!




ayat|tambah: bila gua nak ada anak sendiri? desperate...

0 ketidak-puasan-hati: