Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 23, 2009

Kuat dan tetapkan IMAN

Gua nak berkongsi siket something nih.


Tadi gua ronda-ronda blog pasal citer hantu, then ada yang sumbangkan kat YouTube yang gua belum pernah tengok.


Kepada lu orang yang belum pernah tengok, silalah tengok.


Amaran: Gua tak bertanggungjawab kalao lu orang tengah mengandung dan keguguran selepas menonton video ini. 18PG - Bimbingan ibu bapa diperlukan, wanita mengandung dan orang lemah semangat syahwat dinasihatkan jangan menonton!


Nasihat gua: Jangan menonton pada waktu malam lebih lebih lagi malam Jumat Keliwon dan seorang diri!











Credit to: Kisah Misteri Jam12

ayat|tambah: yang paling real ialah pasal buku-buku jatuh! gua yakin!
- meremang gak bulu bulu seluruh badan gua; bulu dada, bulu roma, bulu tengkok, tidak ketinggalan bulu...bulu...ari ari...ari ini ari Sabtu..hahaha

tambah|ayat|lagi: gua tidak keberatan kalao lu orang mao memeluk gua kerana ketakutan...sms je gua, gua rela...haha

0 ketidak-puasan-hati: