Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 23, 2009

Siak punya SPAMMERS!

Gua bengang...


Kalao gua diberi peluang mendebik seekor SPAMMER, gua akan pilih rusuk.



Kalao gua diberi peluang mendebik SPAMMER mengikut bilangan, gua akan pilih jumlah bilangan rusuk SPAMMER.



Lu siap lah SPAMMER! Gua akan debik rusuk lu sebatang by sebatang, sampai lu senak! Siak punya SPAMMERS. Menyemak dalam shout gua!





ayat|tambah: gua akan pastikan rusuk lu itu takkan tumbuh...patah tumbuh, hilang berganti..OK! TIPU!

0 ketidak-puasan-hati: