Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, April 19, 2009

Puas

Hidup gua sangat puas! Walau tanpa belaian seorang atau lebih aweks, tapi gua tetap puas dengan kehidupan gua!

Hari ini lagi lah puas, berjaya membelasah regu si Paan-Boy...hahaha...rasakan...kalah teruk lu orang..first time kita fight, lu orang kasi belasah gua dgn encik Muaz, hari ini lu orang pulak kena..haha...amacam? best tak kena 15-3 (sistem mata lama)?

Yeah, aku sangat puas...hahaha...terbalas juga dendam sekian lama..heh..

Apa pun, seperti biasa otot otot aku pastinya menegang! Arrrggghhh...kenapa asyik begitu???

Layan sudah! Yang penting puas walau tanpa kehadiran seorang/lebih aweks..haha...kamu kamu boleh puaskan aku ke tidak - amaran untuk para aweks sahaja...haha..


notakaki: nasib baik dah azan Maghrib, kalau tidak..puas gak lu orang kena belasah 2nd set tadi..


0 ketidak-puasan-hati: