Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, April 14, 2009

Makan bola...tidow bola...minom bola...semuanya bola?

Aku bukanlah seorang yang fanatik pada sesuatu permainan. Namun begitu, aku juga bukanlah seorang yang sering mengikuti perkembangan semasa hal ehwal dunia sukan.

Chelsea...

Yeah, aku seorang penyokong kelab gergasi Inggeris, CHELSEA. Tapi, aku bukanlah CHELSEA-Maniac. Heh, pun begitu, boleh dikatakan aku agak cenderung dengan CHELSEA, anti-MAN UTD! Hahaha...jangan marah bro...aku memang anti giler MAN UTD as long as RONALDO still f*****g his a## in that club! Hahaha...

Boleh juga dikatakan meriah juga semangat aku menyokong CHELSEA. Cukuplah sticker logo kelab CHELSEA menghiasi kereta aku - bukan banyak pon, ada dua sticker je..heh.. Harap aku akan terus menyokong pasukan CHELSEA, dan mungkin juga aku akan beralih arah kepada MAN UTD - tu pon kalao si RONALDO tuh berambus daripada MAN UTD!

Ok semua...sokonglah CHELSEA yang akan bermain menentang LIVERPOOL pagi ini dalam peringkat suku akhir ke-2 Liga Juara Juara!

Hidup CHELSEA - harap LAMPARD dan rakan rakan teruskan perjuangan!



notakaki: liga Super Malaysia pon aku tak tengok..heh


0 ketidak-puasan-hati: