Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, April 14, 2009

Aku kemaruk!

Yeah...rasanya seperti bertahun aku tidak menyentuh keyboard untuk mencarut!!!

Dengan nekad, aku membina semula sebuah blog baru untuk aku terus meluahkan rasa! Yeah, inilah dia permulaan semula karya aku.

AkuSiMisteri.blogspot.com akhirnya dihidupkan. Di sinilah aku akan bermula sebagai seorang penulis baru yang ingin terus mengenengahkan segala yang terbuku di minda dan hati aku. Aku cuba melupakan kisah lalu, dan ingin memulakan karier yang baru dalam identiti yang baru!

"Curah yang keruh, cedok yang jernih.."

Terima kasih atas sokongan kamu selama ini...



Cayyookkk....

0 ketidak-puasan-hati: