Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, April 9, 2009

Edisi artikel ke-100: Release my tense

Yeah, aku nak berkongsi satu game anak anak kecilan kepada kamu kamu. Bersempena dgn artikel ke-100 terbitan untuk tahun ini, aku menghadiahkan game ini - aku ingat boleh release tense dgn game nih, rupanya lagi tension!!!

LEVEL 1 - hoh, berejam aku nak setelkan level 1 nih

hahah.. akhirnya aku berjaya setelkan LEVEL 3

DOWNLOAD GAME BANGANG TERSEBUT!

pengkaki: aku still rasa bersalah pada member baik aku dan cik yang terlibat. Maap ye...


0 ketidak-puasan-hati: