Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, April 8, 2009

MAAF ANDAI TERGURIS!

Ciss...akibat keterlanjuran jari jemari + kepala hotak + keegoan + kelancangan diri aku, aku telah memporak perandakan serta menegangkan satu hubungan di antara sahabat baik aku dengan SESEORANG!

Ciss...aku sungguh jahat+kejam! Tak sangka! Aku sekejam tersebut.

Kepada encik sahabat baik, aku mintak mahap ye andai entry aku tersebut menyusahkan kamu. Aku tak anggap artikel itu bakal mengguris mana mana pihak. Maapkan keterlanjuran saya. Saya sangat menyesali keterlanjuran saya itu yang mengguris hati kamu serta pihak2 yang terlibat..

Kepada cik puan yang terlibat, saya juga memohon maap andai kamu terguris hati atas kemasukan artikel tersebut. Tak sangka kamu bakal menjengah ke blog aku yang tak seberapa ini. Harap maap daripada kamu - kalau suruh aku mintak maap depan2, mintak maap gak la pasal aku tak berani berdepan yer. Saya menyesal atas apa yang berlaku.

Harap maap. Terima kasih.



pengkaki: gua memang jahat. gua suka sakitkan hati orang. cuba tanya berapa ramai je yang kat keliling gua yang tak sakit hati dek kerana gua?? sila lah tanya...tengs


Hafiz

0 ketidak-puasan-hati: