Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, April 25, 2009

Bengang betol! - intermittent connection

Bengang betol! Internet connection kat rumah gua nih selalu intermittent.

Siot punya ISP! Bila time bil datang, suruh bayar cepat-cepat. Lewat sikit kena suspend. Tapi services macam t**k! Nih buleh mendatangkan kemurkaan tuanku Uganda macam nih.

Celaka betol!

Tgk...asik 'time out' je...pastu pinging time macam tak beribu milisecond plak!!

notakaki: bila connection putus, Y!M aku pon putus gak..dan tanpa semena mena, awek2 akan ingat aku sombong kerana sengaja memutuskan talian..ah, lari lah jodoh gua macam gini!

FAKTA: sebab tuh gua suka pending payment bil. Bior diorang rasa. Tapi sakit gak gua kalau pending jejak RM500++..sapa nak bayar???gua gak...

0 ketidak-puasan-hati: