Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, November 30, 2007

heheeh...animasi oh animasi...

as salam...akhirnya, pada 28 November 2007 (Rabu) bertempat di BK EPC Jabatan Kejuruteraan Elektrik, pameran dan pertandingan projek akhir telah dilangsungkan dengan jayanya....

tahniah buat yang telah merangkul gelaran projek akhir terbaik dan dinobatkan selaku Johan pertandingan...tidak diragukan lagi penilaian daripada para panel...tahniah sekali lagi...

dan di alam pameran itulah, identiti aku selaku encik yang MiSTERi sudah terbongkar....heheheh...
secara tidak sengaja mereka-mereka yang hanya mengenali nama aku telah berjaya menatap wajah aku yang tak hensem nih...hikhikhik...kantoi daa...susah lah mcam nih...

tapi tak kesah laa...lagipon aku akan tetap menjadi MiSTERi walau apa pon yang berlaku...hahahahaha....

agak ramai pengunjung yang berkunjung ke Laptop aku untuk melihat animasi yang aku hasilkan dan memang diluar jangkaan aku...mereka-mereka semua inginkan animasi aku tak taulah untuk apa, mungkin untuk koleksi atau mungkin sebagai bahan untuk ketawa..hehehe..
dan dengan itu, aku dengan bangganya mempersembahkan animasi aku untuk dimuatturun...tak payah susah-susah nak merayu pada aku...korang suma buleh muatturun dan gelakkan animasi aku...hehehehe....

carilah sendiri kat mana link animasi aku tuh...pandai-pandai koranglah....
setakat tuh je laa aku mampu buat untuk korang...takkan aku nak burn masuk CD untuk korang...banyak nya duit aku kan...?hahahaha...

ok, takat nih dulo....selamat memuat turun dan terima kasih kerana sudi mengunjungi blogs rasmi aku nih dan sudi berkunjung ke meja aku semasa pameran projek akhir....

see yaa....




Galeri Pameran dan Pertandingan Projek Akhir sesi Julai 2007
Jabatan Kejuruteraan Elektrik
Politeknik Johor Bahru



habuan ke humban?
inilah habuannya...ingat tak dapat apa-apa...tapi alhamdulillah...ada gak penghargaan terhadap animasi tunggal dalam pameran...hehehe... anyway, kepada cik/puan pengacara majlis, tajuk animasi saya bukan 'theMysterious animation' tapi 'Animasi Tauladan: Alam Sekitar, Tanggungjawab Bersama'... theMysterious animation tuh production team in producing this animation... hehehe...tak kesahlah... hidop kartun Malaya!!


aksi melampau...
inilah wajah-wajah finalis pameran dan pertandingan projek akhir...huh...macam biasa laa...pompuan lebih ramai daripada lelaki...apa-apa pon tahniah untuk semua...terutama kepada:
1. Ayu (Johan - Sistem Perpustakaan)
2. Lan (Naib Johan - CD Interaktif: Bahasa Isyarat) 3. Mekda (Dokumentari: Putrajaya) 4. Croco (CD Interaktif: Panduan Solat) korang memang sempoi!!


bilik pameran dan pertandingan projek akhir
Diploma Teknologi Maklumat
yaa...di sinilah semua 13 projek akhir Diploma Teknologi Maklumat JKE/PJB dipamerkan...macam-macam ada dalam pameran nih; CD Interaktif, Laman Web berasaskan E-Dagang, Dokumentari dan pastinya animasi...hehehehe...
best gak bilik pameran nih...sejok..air-cond laa katakan...hikhik..sejok-sejok pon, baju aku abes basah berpeloh...apsal ntah...metabolisme aku nih tinggi kot...
apa tuh metabolisme...????


get ready..they're all coming..
nampaknya suma sedang bertungkus lumus mempersiapkan persembahan projek akhir memasing...sebab dalam pukul 10, penilai akan meronda dan menilai projek akhir...huh...cuak giler...tuh tengah siap ler tuh...macam-macam diorang hias..almaklumlah, perempuan...siap bawak alas meja lagi...dasat giler...WOW...
ada plak siap tampal 'LOVE' kt notebook...tapi macam tak berhasil nk memikat penilai...
hehehe..sori laa IS yer...huhuh...mungkin rezeki bukan kt sini....

::mysterious::
happybutMiSTERi

0 ketidak-puasan-hati: