Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, November 22, 2007

Alhamdulillah...

alhamdulillah...setinggi-tinggi kesyukuran kepada Ya Rabbi, ALLAH SWT...ALLAH Maha Besar..
berkat doa mak aku...kawan-kawan dan aku sendiri, akhirnya projek akhir aku terpilih untuk menyertai pameran projek akhir Jabatan Kejuruteraan Elektrik, Politeknik Johor Bahru pada 28 November 2007 kelak...
terima kasih aku ucapkan kepada semua, mak, ayah, kengkawan, para panel juri dan juga penyelaras projek yang sudi memilih projek akhir aku ini bersama 11 orang lain daripada kelas aku sendiri (3 orang termasuk aku) dan selebihnya daripada kelas Integrasi untuk dipamerkan pada pameran kelak..
syukur alhamdulillah, kesungguhan dan penat lelah aku terbalas jua...
betapa semakin aku yakin dengan kebesaran Allah SWT yang mengurniakan ilham kepada aku dalam menghasilkan projek akhir aku ini...
ALLAH Maha Besar...ALLAH Maha Besar...ALLAH Maha Besar...Segala puji bagi ALLAH SWT...

akhir kata, terima kasih semua...
teruskan mengunjungi blog aku ini...
assalam alaikum....


::mysterious::

0 ketidak-puasan-hati: