Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Thursday, May 13, 2010

Gua dah biasa, tapi masih tetap kecewa

Gua dah biasa, tapi masih tetap kecewa .. betol, gua dah biasa orang menelah muka gua LEBIH TUA daripada umor sebenar gua .. gua memang dah biasa, tapi masih tetap kecewa .. begitu agaknya pandangan sekalian masyarakat yang tak mengenali gua ..

tak apa la .. gua memang dah biasa, cuma gua tetap tak boleh terima .. menjauh lagi jodoh gua .. "oh tuhan, tolong hamba-Mu ini .. dekatkan daku dengan 'dia' yang terbaik buatku .. amin .."

0 ketidak-puasan-hati: