Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, May 7, 2010

Dua sasaran dikenalpasti

Salam to all,

Semoga dalam rahmat dan hidayah ALLAH ..

Agak jarang meng-hupdate blog kebelakangan ini .. minggu nih minggu sibuk .. betol-betol punya sibok .. tak tipu weh ..

Dalam sibuk-sibuk nih, sempat lagi meng-ayat awek-awek yang dalam sasaran .. haha .. memang dasat gua punya perangai ..

Dalam realiti hari ini, maksud gua sehingga hari ini, maksud gua lagi sehingga artikel nih gua taip, gua dapati hidup gua berbunga-bunga .. bunga-bunga macamana? bunga-bunga cinta macam lagu Misha Omar (ohhh .. gua suka gigi Misha Omar yang dulu ... ) Cinta lama datang, cinta baru nak berputik .. macam-macam hal ..

Nak buat macamana nih, gua dilema tau .. nak kembali bertaut dengan yang lama atau cuba menyunting yang baru .. dilema .. dilema .. jujurnya, gua sedang berusaha nak tautkan yang lama, dan segalanya berjalan seakan lancar .. tiba-tiba hari ini, mula pulak strategi boss gua yang dipendamnya sekian lama.. tak memasal 'tolong' gua pegi usha pulak sorang yang memang gua secret admired kat beliao .. dan tindakan boss gua itu seolah memutik sebuah harapan yang gua rasa gua dah hampir kuburkan dengan mengayat yang lama ..

Dalam dilema nih .. hati tak keruan .. dah lah gua tengah sibuk dengan bermacam konfigurasi yang melibatkan pelbagai coding, ditambah isu macam nih ..

Gua serba salah dibuatnya .. dalam hati ada cinta .. cewahhh ...

Nak pilih yang kat Perak ke nak cuba yang kat U** jee .. yang kat Perak pon satu hal, main tarik tali dengan gua .. tak larat gua wehh ... penat .. haiihhh .. nak try yang kat U** pulak, ramai je mata-mata menjeling .. risau gua dibuatnya ..

Kalau gua pilih yang kat U**, gua kesian pulak yang kat Perak .. kalau gua pilih yang kat Perak, tak sampai hati plak nak tolak yang kat U** pasal kesah gua dengan budak U** nih ada 'jambatan' .. nih kerja boss gua dengan sorang akak kat tempat budak tuh kerjaa ... macamana nih? serba salah ...

Nampak gaya, memang gua kena gunakan kaedah istikharah .. Semoga ALLAH Taala membantu gua dalam membuat keputusan yang terbaik ..

okeh .. layan dulu lagi nih .. menggamit dilema gua ... ohhhh ...


0 ketidak-puasan-hati: