Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, March 29, 2010

T R A V E L

Gua akan out-station untuk TIGA hari, bermula 29 hingga 31 Mac 2010. Gua jadi delegasi bersama 4 orang yang lain yang terdiri daripada para Pegawai Teknologi Maklumat dan Timbalan Pengarah Infrastruktur dan Servis CICT bagi menghadiri seminar 3Com One Education Solution Day 2010 Conference di Kuching, Sarawak.

Kepada Sarawak-ian yang mengenali gua, boleh roger² gua untuk belanja gua di sana.

Okeh.. doakan kesejahteraan kami pergi dan kembali dengan selamat. Amin..

0 ketidak-puasan-hati: