Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, December 23, 2009

Galak yang MAUT

Tabiat terbaru gua. Dicetuskan oleh budak praktikal kat tempat gua. Gua semakin galak dan terus galak. Kat opis, rumah.. inilah dia yang gua lakukan. Cuba memecahkan rekod. Menambah skill menembak supaya menjadi lebih galak. Gua berjaya menjadi sharpshooter yang hebat apabila gua berjaya menembak mati ramai terrorist.

Cita-cita gua dulu nak jadi polis, pegang pistol, tembak-tembak penyamun tak kesampaian. Kira oklah gua galak jugak mempamerkan skill menembak gua dalam tabiat baru gua ni. Tak kira berapa ramai yang gua kasi tembak mati, langsung gua tak kena dakwa. Kena penjara?? Jauh sekali. Siapa berani nak dakwa gua. Gua COUNTER-TERRORIST! gua kasi tembak suma itu ISRAEL-TERRORIST!

Gua memulakan kerjaya MENEMBAK mati para terrorist dengan menggunakan pistol KM .45 TACTICAL

Seterusnya, bila gua dah dapat banyak reward akibat skill maut gua menembak si jahanam tersebut, maka gua upgrade senjata gua kepada KRIEG 550 COMMANDO

Aksi terrorist yang terkulai dan berlumuran darah akibat terkena skill maut gua. Padan muka..!

Tanda kemenangan team gua. Untuk makluman, 90% kemenangan team gua adalah hasil sumbangan gua sendiri. Teammates gua tak buleh harap!

Bila peluru habes, kasi reload sudah.. maklomlah, duit banyak, peluru stand-by pon buleh tahan banyak.

Ini dia keputusannya. 30 pusingan, gua cuma ditembak maut sebanyak 9 kali je. Ini pun sebab kejumudan teammates gua yang jumud yang suka halang pandangan gua untuk menembak. At last, gua juga kena tembak.. kat kepala pulak tuh.. adeh..


ayat|tambah: kalau lu orang tensen, gua harap jangan sesekali mencuba game nih pasal lu orang buleh bertambah tensen dengan game ini! - bila ditembak mati.. huh..

0 ketidak-puasan-hati: