Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, October 26, 2009

Selamat Hari Tua

Hari ini dalam sejarah. Gua tak pernah melebihkan waktu kerja gua. Jarang-jarang gua buat kerja lebih daripada waktu pejabat tanpa claim apa-apa OT. Tapi hari nih lain. Gua kena kerja lebih masa, even kat rumah sekali pun.

Tak pernah umur gua bawak balek kerja ke rumah. Penat beb. Baru gua tau, semakin tinggi/besar jawatan, makin besar tanggungjawab/kerja. Pergh.. nih yang buat gua agak was-was nak upgrade jawatan gua.

Tapi, bukan ini yang gua nak cerita.

Hari ini 26hb Oktober, maka secara automatiknya, andaikata panjang umor dan masih belum kiamat, esok akan menjadi 27hb Oktober. Dan pada setiap tahun, pada tarikh ini dan tarikh-tarikh lain, akan ada umat manusia yang bertambah TUA, termasuk juga pakcik ini.

Bersempena tarikh 27hb Oktober, gua nak ucapkan SELAMAT HARI TUA kepada pakcik ini kerana masih dipanjangkan umor. Semoga dipanjangkan umor, murah rezeki, berbahagia dalam hidup dan cepat-cepat sikit KAWEN. Gua rasa nafsu kamu tuh dah nazak sangat minta dibelai. Hik..

Dan gua takut tak sempat, gua nak ucap gak SELAMAT HARI TUA untuk adik kesayangan gua yang akan sambut ulangtahun pada 28hb Oktober. Ingat siket, awak dah tua. Dah layak sangat kawen.

Akhir cerita, gua ucapkan sekali lagi kepada yang berkenaan, SELAMAT MENYAMBUT KETUAAN USIA masing-masing. Semoga diberkati hidup.!


[sekadar hiasan]
sori, gua tak sempat nak design birthday wish~

9 ketidak-puasan-hati:

cikani said...

same la bestday adik kamu ngn bonda pEnyu...28oct....smoga pjg umur n murah rezki kpd adik kamu n bonda pEnyu.......(n_n)v

penulis.tidak.bernama said...

aik..? yg tuan punya besday 27hb taknak wish ke.. ngeheee..

cikani said...

dh wish dh pn...siap ngn mber2 skali wish kt die...eheh

penulis.tidak.bernama said...

hik.. bagi hadiah apa? penyu lagik ke? hik..

cikani said...

muhahahahaha tu bukan penyu laaaaaaa

penulis.tidak.bernama said...

ngehee... apa2 je la..

M!zZ Qh!EeK@n said...

ow...

yg encik akumisteri ni biler lak nak kawen..??

penulis.tidak.bernama said...

gua kawen sudah.. nikah belum mampu..

seru gua dalam perjalanan.. gua tunggu-tunggu, tak sampai-sampai.. entah guna courier apa agaknya.. kalao guna POS Express, konpem lambat.. isk.. seru tak sampai lagi..

M!zZ Qh!EeK@n said...

hahaha..alasan banyak...