Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, October 24, 2009

MyVi: Exclusive Edition

Tadi gua tiba-tiba dapat panggilan tak berapa misteri daripada orang ini. Dalam perbualan gua hampir enam minit, gua digemparkan dengan berita yang membuatkan jiwa gua PANASS..

Gua digemparkan dengan kehadiran sebuah lagi model terbaru dari PERODUA. Ya, yang mencabar kewibawaan awex gua. Wujudnya sebuah lagi model terbaru Perodua MyVi yang dinamakan sebagai EXCLUSIVE Edition. Gua dapat info, hanya terhad sebanyak 5000 buah sahaja.

Gua tersentak, terus gua googling nak tengok model terbaru tersebut. Bila gua dah usha, jiwa gua sejuk sikit, pasal design model terbaru nih belom mampu nak menandingi ke'cun'an awex gua.. Kira ok la. Apapun, model terbaru nih buleh tahan gak. Not bad~


0 ketidak-puasan-hati: