Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, October 5, 2009

Kembali 'meluntur'

Kalao lu orang anime/manga-maniac, lu orang of kos tao pasal anime/manga BLEACH (peluntur). Gua sekarang sedang aktif menikmati zaman-zaman kegemilangan Kurosaki Ichigo dan rakan-rakan dengan melakukan aktiviti menonton anime tersebut secara marathon tanpa henti sejak dua hari lepas. Akibatnya, kealpaan yang gua terima. Yeah..

Tapi, gua tetap enjoy dengan mengimbau kembali adventure Ichigo dengan rakan-rakan. Awesome beb.. better y'all get the full collections of the series. Gua hampir berjaya menghimpun koleksinya semua sehingga ke episod terkini. Malangnya storan gua hampir penuh. Gua perlu recover balek.

Apa pun, writer/author/illustrator manga/anime Bleach nih memang awesome! Lepas gua setel buat marathon Bleach, gua akan mencuba nasib dalam marathon Naruto pulak. Doakan gua berjaya.. yeah~


nak kenal/tau lebih lanjut tentang Bleach? klik sini~

0 ketidak-puasan-hati: