Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Monday, October 19, 2009

Kecelaruan Jiwa: Stress bikin pecah kepala

Gua rasa macam pertama kali gua merasakan stress untuk tahun ini. Tetiba plak gua jadi sangat stress mengadap kerja gua. Padahal, selalu gua akan buat acuh tak acuh je dengan kerja gua. Entah macamana hari nih gua buleh membiarkan stress itu hampir memecahkan kepala gua. Jadi celaru jiwa gua dibuatnya~


p/s a.k.a pedang/sakti: gua pusing nak setelkan problem nih, tapi nasib baik sebelah gua ada awek cun. jarak kerusi cuma dua-tiga inci je.. hikhik.. tanduk kanan gua dah tumbuh sket..

0 ketidak-puasan-hati: