Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Friday, September 11, 2009

Terimas je yang mampu..

Heh.. dekat-dekat nak raya nih, macam-macam plak yang gua dan rakan-rakan dapat sebagai cenderamata.. cenderamata ke? entah, gua klasifikasi sebagai cenderamata je la..

Apa yang gua maksudkan adalah beberapa cenderamata yang gua dan rakan-rakan terima. Antaranya songkok dan kad raya. Huh, memang cantik kad raya tuh. Ditempah khas dengan hasil karya Datuk Lat.

Gua upload gambar-gambar cenderamata yang gua terima untuk menjeleskan lu orang suma. Semoga cemburu dengan cenderamata gua nih.

Satu lagi, gua nak ucap terima kasih kepada jawatankuasa Badan Kebajikan Staf CICT atas sumbangan songkok tuh. Heh, tahun depan sumbanglah lagi. Baju raya plak ke, samping ke. Apa-apa je yang patut. Dan terima kasih atas pemberian kad raya.

Cuma satu yang gua nak komplen. Nama gua kecik je yang dicetak. Nama orang lain besar. Apsal?? ikot pangkat ke hapa?? isk..

Gua rasa saiz dia muat kot. Tadi gua sarong pegi ziarah jenazah macam ok je.. OK la kot. Kalao tak muat, alamat gua derma kat ayah gua je la. Anyway, thanks a lot.


ayat|tambah: Takziah buat keluarga Mak Milah atas kembalinya Allahyarham Pak Rashid ke rahmatullah. Moga tabah dengan ujian ALLAH ini. - gua rasa menyesal tak ziarah arwah kat spital, sibuk sangat. dan gua tak sempat nak mintak mahap kat pak Rashid~ semoga arwah sempat dan dapat memaafkan segala kesilapan saya.

0 ketidak-puasan-hati: