Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, September 30, 2009

Huruf Mim itu menebal

Lately, gua memang rasa teramat sangat malasnya nak buat sebarang entry baru untuk blog gua. Bukan apa, gua tak rasa yang gua ada cerita yang best untuk dikongsikan. Gua pon busan, dan gua tau, sesapa je yang menjengah ke sini pon busan..

Takda apa yang nak dicelotehkan, tapi kalao yang nak dicarutkan itu banyak.. tak tao nak carutkan yang mana satu.

Mostly, gua perati dalam musim perayaan Hari Raya nih, bloggers ramai yang bercerita tentang sambutan berhari raya yang diorang sambot. Gua pon sambot gak, cuma gua tak rasa 'apakah perlu gua bercerita perihal sambutan hari raya gua?'.. gua pon macam lu orang yang lain, menyambut hari raya, bertandang ke rumah sanak saudara, kawan-kawan dan mungkin juga bertandang ke rumah musuh-musibat lu orang.

Gua takda sangat cerita untuk dikecohkan, malah gua pon takda plak buat sesi rakaman 'mari bergambar dengan AkuSiMisteri sempena hari raya'. Seriously, gua takda bergambar sakan macam bloggers lain buat. Entah, gua lupa atau gua memang taknak bergambar..

Oklah, sekadar menghiasi post terbaru je. Kalao gua ada cerita best, nanti gua story lagi.

0 ketidak-puasan-hati: