Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, August 12, 2009

Risiko dalam peluang

"Sedangkan kapal terbang pun orang buleh rampas...


Tuh dia prinsip yang digunapakai oleh sorang member gua.. bila sentuh soal awek, gua selalu cuba ngelak dengan alasan, "Awek orang.. tak baik kacau" dan prinsip di atas digunapakai oleh beliao dalam situasi cuba memberi semangat kepada gua..

Gua tak buleh hidup dengan prinsip macam tuh.. kalao dah hak orang, takkan gua nak rampas.. even she's just a girlfriend and not a wife yet.. gua rasa tak adil gua nak potong jalan orang..

Peluang... gua dah ada peluang.. tapi akhirnya kantol jugak peluang gua dan termaktub, memang bukan untuk gua.. peluang tuh sudah pun ditutup dan dah ada orang yang grab dulu sebelum gua.. mungkin bertahun dulu..

Takpa, gua tetap yakin musti ada lagi peluang dan lobang lain untuk gua.. cuma masa je yang memainkan peranan sekarang nih.. gua takkan sesekali guna prinsip di atas..!

2 ketidak-puasan-hati:

Unknown said...

saya respek anda!:)

penulis.tidak.bernama said...

lu apa hal? gua sendiri tak respek diri gua, tetiba lu nak respek gua.. isk.. gua terharu.. gua suspek spppprrrriiinnnggg sama diri gua! alahai~