Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, August 11, 2009

Peluang

Gua banyak peluang..

Tapi gua selalu tak perasan peluang tuh..

Bila dah expired, baru gua 'ter'perasan yang itu adalah peluang..

Gua blurr..

Gua belom dapat kenalpasti secara pasti tentang sesuatu peluang itu.. nak grab or just let it go..

Entah.. jiwa gua sejak dua-tiga minggu lepas semakin bercelaru.. kacau bilao dibuatnya.. gua harap sebelom tengah malam nih, ada lagi peluang gua.. please.. gua mengharap..

Dalam takbir ku niatkan hajat
Dalam rukuk ku harapkan pertolongan
Dalam sujud ku mohon perkenan
Dalam doa ku harap dikabulkan..

0 ketidak-puasan-hati: