Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, August 2, 2009

Dulu Lain Sekarang Lain?

Kalao dulu masa study, tak kira sekolah menengah atau politeknik, gua 'ditakuti' oleh budak pompuan.. gua pon tak tao kenapa gua 'ditakuti'.. bila gua tanya, diorang akan kata gua nih garang, ego, sombong..

Betollah tuh kot.. tapi apa kena-mengena dengan takut kepada gua..? Garang sangat ke gua? Muka je kot yang nampak garang.. apa kes?

Bila dah masing-masing jauh, barulah berani nak tegor-tegor gua.. buleh plak buat lawak sarkas dengan gua.. kenapa dulu tak buleh..? Gua rasa, 'gua dulu dengan gua sekarang' sama je cuma berat badan je yang berbeza.. haha..

Apa-apa pun, sekarang diorang dah tak takot dengan gua.. siap buleh bergurau senda dengan gua.. ada plak yang dah berani nak keluar dengan gua.. haha.. gua takda hal, selagi terbatas semua tuh..


FAKTA: Ramai yang kata gua nih sajak jadi pulis.. isk, tau-tau je gua dulu cita-cita nak jadi pulis.. tapi apakan daya, rezeki gua kat UTM.. gomen jugak! biorlah adik gua sorang sambung legasi bapak gua.. apa ada hal..

2 ketidak-puasan-hati:

mRs.jUkoGYu said...

ayah lu penulis ke?

garang sombong n ego...adeiiiii...
1set...tp xpe yg penting binik lu suke kan...
eh!!lu da kawen ek?

AkuSiMisteri said...

apa kena mengena ayah gua? lu nih slalu ke penen cenggini?? adei;