Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, July 19, 2009

Kecelaruan Jiwa Yang Kacau Bilau

Sejak dua tiga menjak nih, gua berperasaan tak berapa nak meriah mengisi blog nih.. entah, gua rasa macam gua malas je..


Lagipon, kat opis gua penoh dengan pekerjaan di samping mengusha awek-awek student yang sumbong-sumbong melaka.. uh, belaka.. mahapkan saya...


Life gua dua tiga menjak nih pon macam kurang teratur.. nak pegi keja pon, kena tunggu mak gua gerakkan gua dari tidor.. gua pon taktao apa kena dengan gua.. hidop gua macam kosong je.. tapi, saban hari waktu bekerja, hidop gua tak berapa nak kosong lah pasal gua menyibukkan diri menyelesaikan pelbagai keja-keja tertangguh yang selama nih gua sengaja takmo buat.. bukan apa, gua MALAS..


Lately, kehidupan gua pon kurang atau langsung tidak dikelilingi oleh member-member.. gua pon taktao, samada gua yang mengelak diri atau diri gua yang mengelak.. entah, kalao tak elak kang kena plak.. baek elak.. hoh..


Coming soon, ex-classmates gua nak kawen.. bulan 8 nih kot.. huh, kurang lagi sorang member bujang.. haha.. apa buleh buat, dah seruan.. gua punya seru je belom sampai-sampai lagi.. traffic jammed agaknya.. tu yang sampai lambat.. takpa, pelan-pelan kayuh, biar lambat asal selamat..


Semalam gua ada la berborak dengan one of member baek gua.. dah lama gua tak borak panjang.. ada la dalam sejam lebeh bergayut.. huh, macam bergayut dengan awek.. muahaha.. lama betol tak mengumpat di talian.. semalam macam-macam citer yang diborakkan.. berbual atas talian nih memang tak memuaskan, nak kena berdepan jugak.. takpa, bulan 8 nih buleh jumpa sebab sama2 attend kenduri member kawen.. hoh.. antara topik yang ditanya kepada gua adalah 'awek'.. haha, sori bro.. gua memang takda awek.. nak cari awek memang tak susah pasal kat UTM tuh berlambak awek.. cuma nak dapat itu adalah sesuatu yang MUSTAHIL buat diri gua.. haha, gua rasa kalao lu keja sini konpem lu berlendir je hari-hari..


Gua masih taknak berpikir soal nak ada awek.. kehidupan gua sendiri tak teratur, takkan gua sibuk-sibuk nak tambah ketidak-teraturan hidop gua dengan 'membela' sekor awek.. gua rasa gua taknak ada awek, gua cuma nak ada kekasih.. haha, bahasa sopan siket.. bak kata member gua, 'awek' nih macam bersepah kat tepi jalan.. tapi 'kekasih' nih tak, sopan je bunyiknya..


Gua nak nasihatkan kepada yang berpasangan dan yakin nak bawak naik pelamin, tukarlah status 'awek' lu orang kepada 'kekasih'.. lagi besh je bunyiknya.. tak rasa macam pelacur sangat.. muahaha.. jangan marah..! gua tak takot pon kalao lu marah.. apa ada hal..


Ok, gua rasa gua nak rilek dulu.. gua masih penat lagi dari membuat keja-keja rumah.. gua sekarang dah macam 'housewife'.. basuh baju, kemas bilik, basuh motor dengan kereta pon gua kena buat.. op kos la.. dah gua yang guna, takkan gua nak suruh ketua kampong gua plak tolong basuhkan.. adei..


Challow betey...

0 ketidak-puasan-hati: