Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, June 27, 2009

Selamat

Hari ini gua nak ucapkan SELAMAT DATANG kepada pelajar-pelajar baru di Universiti Teknologi Malaysia.



Gua juga nak ucapkan SELAMAT dan TERIMA KASIH kepada mereka sebab:

1. Bulan nih gua claim OT giler-giler
2. Lu orang buat tidow gua tak cukup
3. Badan gua letih dan penat sebab nak setup event untuk lu orang
4. Keja gua bakal menimbun sebab lu orang dah masok
5. Gua makan pree 2-3 hari nih..




Gua juga nak ucapkan SELAMAT KEMBALI kepada pelajar lama dan gua yakin lu orang musti mau tuntut lu orang punya hutang network dengan gua kan?? kan?? Gua akan langsai hutang gua, tapi slow-slow... banyak benda nak kena setel.. OK? Deal?? Gua harap kita ada deal..


Ok, gua nak pegi meronda usha awek student baru untuk test-run network.. chalo betey..

0 ketidak-puasan-hati: