Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, June 2, 2009

Kisah bawah meja

Gua tak penah amek pusing apa aje yang wujud bawah meja gua.


Yang gua tau, kalao gua nak guna, mesti ada.. gua raba-raba je, mesti dapat.


Tapi, hari ini tetiba je gua rasa gua nak amik tau. Apa je yang wujud kat bawah meja gua nih. Berzaman gua rasa gua tak pernah jenguk apa je yang ada.


Yang gua tau, gua bukak, gua campak. Gua nak pakai, gua hambik. Dan gua rasa, nyawa gua nih kadang-kadang pon macam tak bernilai je. Letrik menjalar je kat situ, kaki gua plak enak-enak je landing tak menentu.


Ah, apa ada hal.. agi idop agi ngelaban.. haha.. sori, gua saja lari topik.. lari 4x400 meter ye.

So, mari saksikan kesah di bawah meja..

1. Yang hitam berkilat pekat tuh, kasut official gua bekerja. Hah, nih ada banyak cerita nih. Bukan takat bawah meja je, dalam bonet keta pon berlambak. Hah, gua pon tak tao kenapa gua banyak sangat simpan kasot keje nih. Pakainya tak jugak.

2. Yang warna kunen tuh namanya SELIPAR. Gua beli 3 hinggit je kat kedai dua hinggit. Aik? Kata kedai dua hinggit, kenapa gua beli harga 3 hinggit. Gua rasa gua dah kena tipu nih..ciss.. tapi fungsi sebenarnya adalah untuk gua menyelinap masuk ke dalam tandas untuk melakukan aktiviti-aktiviti yang logik dilakukan di dalam tandas seperti membuang, coceng, berwuduk dan yang penting, gua guna untuk pakai pegi solat Jumaat! Kalao dia takda, macam mana gua nak pegi solat. Takkan nak pakai yang hitam.. memang lah hilang.. pak arab kat UTM nih bukan buleh caya sangat... harem..

3. Hah, yang putih tuh official-nya untuk futsal. Memandangkan dah lama tak berfutsal, maka terperok la dia kat situ. Tapi gua akan guna setiap ari Senin dengan Rabu pasal hari-hari tersebut gua masok gym. Takkan masok gym nak pakai yang hitam. Lu hilang arah ke hapa?

4. Kalao lu perasan, kat tepi sekali tuh yang kurang diberi perhatian adalah 3Com 4400SE Switch. Gua taknak cerita function dia. Lu orang cari sendiri kat Google.

5. Yang menjalar pepanjang tuh la yang buat gua kekadang risao+gerun+ngeri = mati.. haduss.. buleh bawak maot nih..Enak-enak je kaki gua landing kat situ..SETIAP HARI! tanpa was-was plak tuh...hadus..



ayat|tambah: lu orang plak apa cer? apa ada bawah meja? cencorot ke? haha

4 ketidak-puasan-hati:

Karbon Kopie said...

hmmmm...bau ape nie ek?cam bau kasut jea..muahahahaha..

p/s : kasut itam tue cam kasut koboi jea..hmmm..ade kene mengene kea?hmmmm...

penulis.tidak.bernama said...

erk...ada bau ke? tak perasan... cuma perasan hensem je..haha

mrblind said...

ni kalau kena karen ni..boleh claim socso tak?hahaha

penulis.tidak.bernama said...

uh..claim rumah bunglow 3 tingkat tross..