Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, June 21, 2009

Injured lagik?

Gua tak sure apa puncanya..


Gua rasa, kecederaan gua kembali. Ah, gua tengah sengsara.. movement gua terbatas..


Nak kata gua pegi gym, bersukan, badminton atau futsal, langsung tak sentuh pon minggu nih.. gua takda plak melakukan sebarang aktiviti workout minggu nih, tapi kecederaan gua kembali..


Lutot gua sakit. Sakit macam injured masa main badminton 3-4 bulan lepas. Gua pon tak tao punca.


Yang gua ingat, semalam gua tengok konsert TV3, bila bangun nak gerak masuk bilik dia buat hal.. ah, sudah. Gua ingat sebab cramp ke apa.. maklomlah, duduk je menjulur kaki tengok konsert. Dan gua ingat mungkin keradangannya hanya kejap je..


Sampai ke detik ini, gua masih rasa saket lagi. Gua pon tak tao.. mcamana nak heal dia..


Besok punya jadual, gua kena gerak gym. Buleh ke? kalao terus macam nih alamat gua tak buleh lah nak berlari kat treadmill. Harap workout bina badan je la besok gamaknya.. alahai.. macamana lah nak turun perut nih..sadiss...


Kepada silent-readers atau geng mysterio yang ada kemahirana/pengetahuan dalam bidang sains kesihatan, harap mampu bantu gua.. gua perlu bergerak cergas minggu nih sebab gua perlu mempersiapkan diri untuk mencuci mata sempena pendaftaran baru pelajar.. pleaassseee...

0 ketidak-puasan-hati: