Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, May 26, 2009

Teruja Siket tapi Banyak

Selama gua dah bekerja kat CICT nih, gua selalu setelkan masalah atau beban kerja gua dengan bantuan senior senior gua.


Hari ini, gua teruja siket tapi BANYAK sebab gua berjaya selesaikan masalah/beban kerja gua dengan sendirinya tanpa bantuan sesiapa. Gua bukan nak bongkak, tapi hasil usaha gua dan tunjuk ajar yang ikhlas dan tak berbelah bahagi oleh senior-senior gua yang sangat gua respek giler, gua berjaya setelkan beberapa masalah/beban kerja dengan sendirinya.


Gua agak berbangga. Sebab nampaknya, gua buleh berdiri atas kaki sendiri. Sebenarnya memang dah lama dah pun gua rasa gua buleh berpijak sendiri. Tapi memandangkan gua selalu bersama senior-senior gua, gua jarang dapat menonjolkan keupayaan gua.

Tapi, hari ini gua berjaya. Alhamdulillah.. berkat limpahan ilham dan ilmu ALLAH Taala kepada gua, gua berjaya gak.


Lebih-lebih lagi, gua berjaya menyelinap masuk dengan sengaja ke dalam hostel budak pompuan sorang-sorang. Hahaha...best giler. Berdua lebih baik. Tapi dalam kegembiraan tuh, gua cuak gak kalao kalao pencegah maksiat datang, kantol gua. Dah terpaksa kawen PREE...haha..rela tak rela, awek tuh terpaksa gak jadi bini gua nanti..buleh tahan lah gak awek tersebut. Haha..


Anyway, gua nak ucapkan TAHNIAH kepada diri gua sendiri sebab berjaya setelkan masalah/beban kerja gua dengan sendirinya atas pengalaman yang ditunjuk ajar oleh senior-senior dan bos-bos gua. Thanks to all!



ayat|tambah: gua sangat teruja masuk bilik pompuan...hahaha.."ekskusmi, buleh saya masuk..?"hahaha

0 ketidak-puasan-hati: