Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 2, 2009

I took mine..

Untuk yang baru tahu, biar gua bagitahu.

AkuSiMisteri.blogspot.com adalah sebuah kesinambungan blog lama gua. Dan pada malam ini, gua telah kembali mengambil all my oldest posts from the old one. Kepada yang baru jejak ke dalam blog gua, dan tak tahu apa apa tentang gua, gua telah mengimport segala posting gua dari blog lama ke dalam blog baru gua ini.

So, enjoy your perusal. Feel my name, feel my life and feel me inside your mind.

Thanks for your generous supports for my blog. Appreciated all of that.


notakaki: akhirnya...


0 ketidak-puasan-hati: