Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, May 13, 2009

...gua tak tao nak letak tajuk apa...

Gua baru mendapat perkhabaran daripada encik ini kerana gua pun baru je baca entry terbaru beliao.
Apa yang gua buleh kata kat sini, sabar bro. Gua pun pernah mengalami apa yang lu rasa - cuma gua taklah kena teruk macam lu, bro. Tapi gua amat sedih kerana apa yang lu alami lebih teruk daripada apa yang pernah gua alami.

Semoga lu tak membunuh kakak, makcik, auntie, nenek atau siapa sahaja yang telah melukakan awek lu itu. Sebab gua takda tambang nanti nak melawat lu kat Sungai Besi. Kalau lu jadi John Abruzzi, jangan plak sampai potong tangan sama kaki..hih..


Sabar bebanyak bro. Dugaan dalam perhubungan memang macam tuh. Awek nih kalau dah terluka susah sket nak ubatkan - tapi kalao poket kembong, lu siap buleh ganti awek baru lagi. Lebih lebih lagi kalau calar dalam punya. Hadoiyyai...nih yang gua rasa seram nak bawak awek gua pegi keja..


ayat|tambah: dalam 3 bulan pertama perhubungan gua, awek gua dah terluka banyak sangat bro...saket2 kepala gua, tapi lama2 gua buat derk je..sebab gua sah sah takda pulus nak pulihkan awek gua...huh..


0 ketidak-puasan-hati: