Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, May 13, 2009

Dah betol la agaknya...

Gua rasa pandangan ex-classmates gua especially kaum hawa tentang diri gua adalah betul, benar dan tidak syak lagi. Bukan sahaja ex-classmates gua, tapi kebanyakan kaum hawa yang mengenali gua akan kata benda yang sama terhadap gua.

Gua ada lah mengusha satu blog cik ini yang tetiba je gua menggatal nak usha. Dalam satu posting beliao yang ini telah mengemukakan satu bentuk video. Antara kata kata beliao adalah sekiranya orang yang menonton video berkenaan tidak gelak langsung sepanjang penayangan video tersebut, maka orang tersebut adalah orang yang serius.

Serius ke?

Gua rasa ada relevannya. Sebab gua langsung tak tergelak sepanjang gua menghabiskan masa menonton video tersebut. Hakikatnya, gua tertanya tanya, bila masa gua nak tergelak? Ah, kamu kamu layan sudah video berkenaan yang gua 'ter'copy dan 'ter'paste kat blog gua ini.





ayat|tambah: lu orang gelak? gelak lah..kang tak gelak kang orang kata tak normal. Tapi kalao lu orang gelak lebih lebih, pastu sesorang plak tuh ngadap PC konpem orang kata lu orang nih GILA!

0 ketidak-puasan-hati: