Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Sunday, May 10, 2009

Gua masih unmatured~

Tadi gua telah berjaya meng'import' semua posting gua daripada awal kemunculan karier gua sebagai blogger seawal tahun 2007.


Satu persatu gua baca posting gua untuk pastikan, tiada sebarang gambar/wajah gua yang terpapar bagi memastikan identiti gua yang misteri ini kekal terpelihara.

So, bila gua baca one-by-one posting tuh, gua tergelak. Laa..gua masih tak matang lagi rupanya. Bapak ah, ayat ayat gua sangat skema. Patutlah takda awek nak kat gua. Haha..biar gua bujang, takpa. Janji gua bahagia. Haha..

Lagi...gua terasa gak. Posting gua dulu dulu banyak gua selitkan perihal ilmiah Islam, tapi takda pun orang yang nak baca/amalkan. So, gua rasa, baik gua quit even berdakwah melalui penulisan itu pun sesuatu yang bagus/mulia.

Lantak la. Orang selalu kata, "Kubur masing masing". Betol gak.

Apa pun, gua berjaya memasukkan semua posting gua dari awal penglibatan gua dalam dunia blog ni. Gua tak berharap pun lu orang baca posting lama gua. Sebab gua pasti akan berasa malu kalao lu orang membaca ayat ayat skema gua. Hahaha..





ayat|tambah: harap JANGAN baca posting gua yang tahun 2007-2008. Terimas...

0 ketidak-puasan-hati: