Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, May 19, 2009

Gua baru tapi dah lama, SIAK!

..."Awak dapat apa hari keluarga?"..


"Saya dapat grand prize, TV LCD 32inchi..hehe..saya tak pergilah"


"Kenapa tak pergi? Awak kena pergi. Awakkan baru masuk keluarga CICT"


"Akak pergi? Akak pun tak pergi kan? Kita sama la!!!" - siak! Gua bengkek giler dengan sekor akak yang pagi pagi dah sound gua macam lah beliao sebijik pengarah CICT! Mood gua nak pergi bersarap pun sedikit terganggu dengan sindiran sinis sekor itu!


Banyak plak cekadak nak ceramah gua pepagi. Macam lah dia pegi. Sendiri tak pegi nak sound gua! Mulut bau longkang siak! Gua benci betol! Pagi pagi gua semangat nak pegi sarap, nak buat keja, buleh plak sound gua macam lah gua nih kera sumbang. Walaupun gua baru lagi, tapi 88% staff kat situ dah kenal gua. Tak payah gua kenalkan diri gua, diorang sukarela kenal gua. Gua pun tak kenal dgn diorang, tapi diorang buleh kenal gua. Kira ok lah tuh. Tak payah susah susah nak join hari keluarga.


Hari keluarga? Ah, buat apa pergi kalao gua bujang. Tuh bukan hari keluarga lah kalau gua pergi sesorang. Nama pun 'keluarga', gua belum berkeluarga, cuma gua memanglah ada keluarga, tapi bukan keluarga gua, keluarga ayah gua. Gua nih masih lagi merupakan ahli keluarga ayah gua.


Gua belum punya keluarga sendiri tahu??? Kao tuh dah ada keluarga, apsal tak pergi? Gua taulah kao mungkin ada hal, pun sama gak dengan gua. Kalau gua tak pergi tuh mungkin gua ada hal. Tak payahlah nak sound gua macam gua kera sumbang macam lu. Tapi lu bukan kera sumbang. Lu kerang BUSUK!! Siak betol! Gua bengang!



ayat|tambah: gua macam nak sumbat bom C4 je kat mulut sekor tuh. Siak betol!

0 ketidak-puasan-hati: