Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 9, 2009

The day is coming...

Hah, hari ini 9hb Mei.

15hb Mei jatuh pada hari Jumaat. Maka, gua nak tengok kalao kalao dah ada jari jemari naik sampai paras dahi.

'Loser' | 'Salute' ?


Incik ini sungguh berani mencabar gua walaupun beliao sedar hakikat keputusan cabaran beliao itu sangat mudah dijangka.


No need to wait till the day.


Ok dude, please raise your hand and fingers. Hahaha...gua tunggu lu balek!



nota|tambahan: hari nih 9hb? ya, gua sengaja lupa Pengarah gua bikin majlis kawen anak beliao...

0 ketidak-puasan-hati: