Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Saturday, May 2, 2009

Cuti

Hari cuti, hari yang selalu gua tunggu.

Bila cuti, hari bekerja yang paling gua tunggu.

Bosan bila cuti. Takda apa nak buat.

Cuci kereta? Boss gua dah tolong basuhkan.

Kemas bilik? Ah...perkara yang paling malas gua buat.

Basuh baju? Malam malam pon boleh.

Lepak lepak? Member semua busy. Hari cuti pon busy?

Badminton? Futsal? Bowling? ah, tak cukup kaki!

Semoga gua tabah mengharungi hari hari cuti ini...


notakaki: esok masih cuti!!!!!!


0 ketidak-puasan-hati: