Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, May 27, 2009

Bujang Lagi Laa..

Gua bujang lagi..


Serius...


Tiada penipuan...!



"Awak anak berapa?" tanya sorang awek yang dah kawen kepada member gua. "Tiga.."jawab member gua sambil tersengeh.

"Awak?" tanya awek yang dah kawen tersebut kepada gua.

"Dia bujang.."member gua tolong jawabkan.

"Tipu..! Anak dah berapa?" kata awek tersebut.

"Tipu? Ko tengok Yan. Dia tak percaya..." gua kecewa sambil ketawa.

"Dia bujang lagi la.."member gua mempertahankan kenyataan beliao.

"Tipu la..." awek tersebut masih tak percaya.




Kesimpulan yang tersimpul:
Gua hanya mampu geleng kepala. Patot ramai awek awek kat UTM nih tak pandang gua.
Bila gua tipu, dia percaya. Bila gua serius, dia tak percaya. Muka gua tua sangat ke??
Memang gua dah tua tapi masih muda...SIAK betol!





ayat|tambah: ramai kata gua dah kawen..memang pon..nikah je belom lagi!

0 ketidak-puasan-hati: