Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Tuesday, April 21, 2009

Training+Makan=NOTHING

Sepanjang minggu ini, jadual kerja aku adalah 'training'. Kamu tak paham? Dalam bahasa kasarnya ialah 'kursus'.

Jadi, dipendekkan cerita, aku tak suka pun menghadapi waktu waktu training nih sebab ianya membosankan. Walaubagaimanapun, time training nih la aku dapat menjimatkan wang perbelanjaan aku untuk dikumpul buat hantaran kahwin nanti sebab time training nih makanan adalah PERCUMA!!! Yeah, dalam 7 jam - huh, takda la sampai tujuh jam sebab banyak mengulor je, sampai TIGA kali punya makan - sarapan, lunch, afternoon tea..

Memang best...hahaha...oleh itu, waktu mengular juga menjadi lebih panjang daripada biasa...

Sedikit sedutan arini:


*Look on the screen of the notebook, that is what I learn during the course/training
*The instructor of the week - Mr. Chan Hong Ming from TrainingPartner
*My bosses have their discussion - very serious but funny all the time



*Hoh, lunch ready to launch..
*Sambal udang, Ikan masak kicap, kacang panjang goreng+tauhu, telur masin, ulam and apple as desert meal also orange juice



*Mr Chan committed to his lectures but what am I doing? yeah, snapping all around..haha
*On the screen: breaking some coding..hahaha...actually, build-in some coding to host and router
*Yeah, coding notes also with Siti Nurhaliza interframed



*huh, talk about the lecture or out-of-topic? of course talking about something that nothing to do with the lectures..haha
*yeah, studies the problem together...
*my seniors are very 'khusyuk' to the training...


yeah, kudapan petang...hahaha...very nice la...

Man Utd supporter trapped to Arsenal notebook...hahaha...



notakaki: kalau tak silap aku, training nih la yang diwar-warkan nak dibuat kat Pulau Redang..tapi kenapa kt dalam je???Mana Pulau Redangnya???


FAKTA: serius gua tak tau apa pun yang gua belajar!!! SIOT!

0 ketidak-puasan-hati: