Lu sedang menerjah ke dalam blog AkuSiMisteri! Sila berpakaian SOPAN dan menutup aurat! Segala caci maki dan keji kejam hanya gua je yang buleh luahkan. Terimas...

Best view of this blog with Mozilla Firefox: resolution - 1024 x 768 pxls
Home | Mail | Yahoo!Messenger | Guest Book | Profil AkuSiMisteri | Dashboard

Wednesday, April 22, 2009

CICT move to Final~

Be proud to be a part of CICT-an. Yeah, bulan ini adalah bulan karnival sukan antara jabatan dan CICT merupakan antara jabatan yang galak menghantar penyertaan.

Antara penyertaan CICT - Badminton (Lelaki), Bola Tampar (Lelaki + Perempuan), Tenpin Bowling (Lelaki + Perempuan) dan Bola Sepak Padang - Senior (Lelaki).

Setakat artikel hari ini, pertandingan Badminton dan Bola Tampar sahaja yang telah dijalankan - yang gua tahu la, sebab gua kurang amek tau. Memandangkan pasukan Badminton kecundang dalam saingan kumpulan, pasukan Bola Tampar Wanita telah menyuntik sedikit semangat daripada kekecewaan pasukan Badminton.

Dan pada petang tadi, pasukan Bola Tampar Wanita CICT telah berjaya mengorak langkah ke peringkat akhir setelah menewaskan pasukan Pendaftar dengan keputusan 25-X (tak ingat berapa) dan 25-09 pada peringkat separuh akhir yang berlangsung dengan gilang gemilang kerana kehadiran para penyokong yang berjaya meruntuhkan semangat moral pasukan Pendaftar.heh - termasuk gua yang mem'provoke' pasukan lawan!... TAHNIAH.

Dan semoga CICT berjaya menjulang kejuaraan Bola Tampar (Lelaki + Perempuan). Selepas tamat perlawanan petang tadi, gua terus cabut balik dan tak sempat nak tahu siapa lawan CICT di peringkat akhir.



notakaki: gua ingat nak join gak sukan, tapi gua injured plak...i'm sorry...!

FAKTA: gua datang sokong CICT pon ada makna tersirat..gua datang sebenarnya nak tgk awek Pendaftar yang cun je...tapi galak gak la gua provoke Pendaftar...

0 ketidak-puasan-hati: